- ons 19 jun 2013, 07:54
Ac:n kyler på förarplatsen men på passargerarplatsen kommen det nästan värme. Vad beror detta på? Det är en S80 2002.
Moderator: Moderatorer
wissel skrev:Kan vara brist på gas, förarplatsen prioriteras då.......Ok. det är ju ett smart system. Förarplatsen är faktiskt inte jättekall, som den borde.
Arnold skrev:Ac:n kyler på förarplatsen men på passargerarplatsen kommen det nästan värme. Vad beror detta på? Det är en S80 2002.Du behöver fylla på ac-gas Jag hade samma på min bil för 2 veckor sedan, fyllde på. Nu kyler den som om den var ny! Min kylde också bara på förarsidan..Killen som fyllde på gjorde läck test och tryck test, sedan fyllde han på 900 gram
grodan6767 skrev:Vad fick du betala för allt?Arnold skrev:Ac:n kyler på förarplatsen men på passargerarplatsen kommen det nästan värme. Vad beror detta på? Det är en S80 2002.Du behöver fylla på ac-gas Jag hade samma på min bil för 2 veckor sedan, fyllde på. Nu kyler den som om den var ny! Min kylde också bara på förarsidan..Killen som fyllde på gjorde läck test och tryck test, sedan fyllde han på 900 gram
Hur kom du till slutsatsen att den är trasig?[…]