Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av turtles
har köpt en dosa med aux usb och kortläsare. som jag kopplat in i min orginal hu603 stero men får jätte dåligt ljud via min samsung telefon hittar inte ens usb vad kan vara fel? strömkabeln tjuvar ström som den sja och kabeln är kobblat till cdväxlarn uttaget.
Användarvisningsbild
av Jackson75
turtles skrev:har köpt en dosa med aux usb och kortläsare. som jag kopplat in i min orginal hu603 stero men får jätte dåligt ljud via min samsung telefon hittar inte ens usb vad kan vara fel? strömkabeln tjuvar ström som den sja och kabeln är kobblat till cdväxlarn uttaget.
Vad menar du egentligen? Att telefonen inte hittar USB, att "dosan" har dåligt ljud? ?:-/
Du får nog försöka specificera tydligare, t.ex vilken dosa du köpt, bland annat, annars lär det inte bli några svar här...
av llesrof
Ja, det där var ganska obegripligt :D Nu gissar jag vilt. Jag antar att du har musik i telefonens minne och vill spela denna via den där dosan. Jag gissar också att du kopplat ennkabel mellan telefonens mini-USB-kontakt och dosans USB-kontakt. Sedan spelar du upp musiken via telefonens mediaspelare. Fungerar de över huvud taget att koppla telefonen så? Skickar telefonen ens ljudet via USB?
Användarvisningsbild
av Jackson75
Han verkar ju i alla fall få någon form av ljud eftersom han tycker det är dåligt, eller så är det telefonens högtalare han hör...
Användarvisningsbild
av Jackson75
Strandberg skrev:Tycker att trådnamnet blev väldigt lyckat! Gissar att det ska vara brus :lol:
Trodde "brud" indikerade att det var en kvinnlig TS ... :)
Identifiering Volvofälg

Min hade också det mesta man kunde ha utom […]

V50 D2 har börjat vibrera

Haloj min V50 D2 har börjat vibrera vid b&ari[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Jag kom över 2st ok för 336-skivor f&oum[…]

Relä K uppbrunnet.

Ok då sitter det "olika" K rel&a[…]