Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Aight
wiggan skrev:Finns det nått snyggt sådant?
Var köper man det?

//Daniel
Vad jag vet så finns det inget sådant till V70N..
Men jag tror att det är på g till den, det är några på TPC som skulle starta att plasta en front + eventuelt sidokjolar mm mm....
Användarvisningsbild
av olafixar
"As part of its Sport initiative in Europe, Volvo has developed a body kit, not only for the S60, but also one for the R. These body pieces have been designed to accentuate the car without making it too extreme. In fact, this same kit was shown on the V70R Volvo displayed at last year’s SEMA show, though with modifications to fit the rear valance of the V70"

http://www.swedespeed.com/news/publish/ ... r_242.html

Bilder på S60 body kit: http://www.swedespeed.com/gallery/galle ... d%20Wheels
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
finns i japan men kostar rätt rejält bara men i sverige finns inget :evil: :evil:
enda som finns är front för där passar s60
Användarvisningsbild
av olafixar
Om min Engelska är okey :roll: så står det väl i mitt första inlägg att det går att sätta S60:s body kit på en V70…men man måste göra lite ”modifikations”...eller har jag fattat det helt fel????
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
Webbmaster skrev:Om min Engelska är okey :roll: så står det väl i mitt första inlägg att det går att sätta S60:s body kit på en V70…men man måste göra lite ”modifikations”...eller har jag fattat det helt fel????
tror mig har lagt en hel vinter på det snart inga små modifikationer :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av olafixar
v70r awd 04 skrev:
Webbmaster skrev:Om min Engelska är okey :roll: så står det väl i mitt första inlägg att det går att sätta S60:s body kit på en V70…men man måste göra lite ”modifikations”...eller har jag fattat det helt fel????
tror mig har lagt en hel vinter på det snart inga små modifikationer :lol: :lol:

Okey...vi måste ju få se bilder på resultatet (HMM)
Användarvisningsbild
av v70r awd 04
Webbmaster skrev:
v70r awd 04 skrev:

Okey...vi måste ju få se bilder på resultatet (HMM)
hm få se när det blir klart börja tappa tålamodet :twisted: :twisted:

Hejsan! Är inte så uppdaterad på […]

Nu bränslepriserna har sjunkit så har m[…]

Är det någon som vet vilken BT version […]

Går det att demontera turbon utan att monter[…]