Moderator: Moderatorer
flummbeck skrev:Bilen låg ute innan på Blocket för 42 000kr , då såg man regnummret.Jag skrev ju regnummer längre upp, din flummiga f•n... ;)
Den blev anmäld till Blocket och blev sen borttagen, men har nu kommit ut igen.
Att jag kan vara säker på att mätaren är fel är P.g.a. att jag har ägt bilen innan och när jag sålde den så hade den gått minst 32 000 mil. Vidare så var serviceboken bara stämplad till ca 7000 mil. Det är vad jag vet inget större fel på bilen, men jag tycker att det är förjävligt att man försöker tjäna pengar på att fiffla med mätarställningen..
Reg nummret är TOH432
PTV skrev:Känner igen området i staden bilen är fotad i.Håller fullständigt med om att ingen ska behöva bli blåst på över tio tusen mil på sin nyinköpta bil. :twisted:Ägaren idag är en 84 årig dam från området "Rosengård" i Malmö. Vet inte om någon känner till om det är ett dåligt område...?
Lundbeck skrev:Förmodligen har de skrivit bilen på sin mor för att inte åka dit själva.PTV skrev:Känner igen området i staden bilen är fotad i.Håller fullständigt med om att ingen ska behöva bli blåst på över tio tusen mil på sin nyinköpta bil. :twisted:Ägaren idag är en 84 årig dam från området "Rosengård" i Malmö. Vet inte om någon känner till om det är ett dåligt område...?
Lundbeck skrev:Precis, ett område i Malmö som består av 99% nysvenskar.Många mycket bra människor men tyvärr även lika många riktiga rötägg.I detta fallet har vi säkert klart för oss vilken kategori denna säljare hör hemma i.Lite konstigt att den inte brunnit upp som annars är vanligt i det området för att få ut ersättning.Men vi får väl se hur det slutar ... :twisted:PTV skrev:Känner igen området i staden bilen är fotad i.Håller fullständigt med om att ingen ska behöva bli blåst på över tio tusen mil på sin nyinköpta bil. :twisted:Ägaren idag är en 84 årig dam från området "Rosengård" i Malmö. Vet inte om någon känner till om det är ett dåligt område...?
wissel skrev:När du läst av din bil så kan du när som helst utan att varaOk, då stämde min :D
inkopplad gå till Detaljer om ditt fordon. Har inte den datorn igång just nu men
det finns en "sammanställning" sparad i Vida efter avläsning.
Freddie
Vad verkstaden gör beror på ditt specif[…]