ByggareBob skrev:Någon som hört något om en Classic modell av V70 ännu?Inte nåt utom att den redan säljs i Finland men det kommer väl även här antar jag.
Moderator: Moderatorer
ByggareBob skrev:Någon som hört något om en Classic modell av V70 ännu?Inte nåt utom att den redan säljs i Finland men det kommer väl även här antar jag.
Ozon är klart bra på att ta bort lukt m[…]
Nä kanske inte, har inte märkt någ[…]