Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av o0kungen0o
Jag har hu-603 och undrar vad det ska sitta för högtalare i instrumentbrädans mitt. där det kan sitta en orginal gps.
Nån som har vo nr på den? Kan jag bara byta från hu-603 till hu-850 ? Eller vad ska jag köpa till för det ska gå? en sista fråga, var ska det orginala slutsteget sitta och kan jag sätta dit ett utan problem?
o0kungen0o skrev:Jag har hu-603 och undrar vad det ska sitta för högtalare i instrumentbrädans mitt. där det kan sitta en orginal gps.
Nån som har vo nr på den? Kan jag bara byta från hu-603 till hu-850 ? Eller vad ska jag köpa till för det ska gå? en sista fråga, var ska det orginala slutsteget sitta och kan jag sätta dit ett utan problem?
Tror du får välja HU-803 i så fall. Slutsteget ska sitta under passagerarstolen och du måste ladda mjukvara när du har monterat det. Du måste även ladda ny mjukvara när du bytt stereo.
Vet inte hur stor högtalaren är i instrumentbrädan men enligt volvos sida har den art. nr. 8633443 (LHD, Instrumentbräda).
+ Kablage, för högtalare i instrumentbräda. art. nr. 9452264.
Även om du har RTI så kan du ha en högtalare där, gissar dock att den är lite mindre.

Tvättade bilen på länge idag och j[…]

Gasspjällsproblem i v70 2.0F 2008

För att helt utesluta nåt annat skull[…]

Nu är det fixat. Problemet var att en o ring […]

Vakuumläckor och avgasläcka mellan motor[…]