Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej alla glada.

Har nu ett tag letat efter en ny eller bättre begagnad lucka till mittkonsollen mellan framsätena då menar jag båda luckorna
luckan som är närmast växelspaken där man kan ställa dricka och även luckan som är bakom den första luckan jag precis snackade om. den första luckan är helt borta och den andra luckan så har en hund eller något tuggat på hörnet på den *inte snyggt* vet att jag kan få tag i dessa delar på volvo men antar att dom är grymt dyra. har ni nån bra sida att kolla efter dessa delar, har redan varit inne på http://www.bildelsbasen.se men hittar inget som är tillräckligt bra skick.
Var till volvo för att få prisuppgifter om dessa luckor, dom ligger på mellan 900-1000 kr styck så 2000 spänn om jag vill snygga till det lite.. faan vad dyrt säger jag bara, får bli att skicka ut en efterlysning till bildemonteringsfirmor istället
Luckan närmast växelspaken tror jag inte går att köpa separat, utan man får byta hela den lådan.
Denna lådan sitter skruvad med 4 st skruvar från undersidan,så man får lyfta på mittkonsollen för att komma åt dessa.

Hej! Dags att utforska nya delar av forumet och in[…]

Motorvärmare

En fråga: Laddas 12V-startbatteriet samtidi[…]

Basalt är dit problem, att höjtryckspump[…]

Gasspjällsproblem i v70 2.0F 2008

Är inte denna bil av modellår 2009? En […]