- tor 23 aug 2012, 00:32
Hej jag har kollat runt lite här men finner inte det jag söker direkt
och Hoppas nån kan Hjälpa mig...Nåja Bilen äe en V70 2.4t 2001 , automat ca 27000 mil
Den har gått ganska illa en tid från o tillså gick då o köte en sån Elm blåtands obd2 läsare...Fick fram
Kod Missfire på.cylinder 1 , tog bort polen på batteriet en stund o nolla den bytte även plats på spolen till nr2 så efter en tod fick jag samma kod på tvåans cylinder efter en tids ojämn gång
Köpte en testad på skroten men firtfarande Död
Ha probat ayt Byta ttillbaka till den gamle men inget händer bensin verkar den få men ingen gnista...provat med Starkgas utan framgångar....Nya Stift sitter det numer där :).....Nån saKamaxelgivaren? kan denbara lägga av?....Snälla Hjälp mig dåden står 11 mil från mig..Tack.påFörhand / Johannes
och Hoppas nån kan Hjälpa mig...Nåja Bilen äe en V70 2.4t 2001 , automat ca 27000 mil
Den har gått ganska illa en tid från o tillså gick då o köte en sån Elm blåtands obd2 läsare...Fick fram
Kod Missfire på.cylinder 1 , tog bort polen på batteriet en stund o nolla den bytte även plats på spolen till nr2 så efter en tod fick jag samma kod på tvåans cylinder efter en tids ojämn gång
Köpte en testad på skroten men firtfarande Död
- By Janneson