Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av t-black
Hej! Har inte fått start än! Jag har kopplat bort strömmen igen , jag har lossat på jord sladdarna och gjort dom rena, kollat säkringarna en gång till lossat på sladdarna till diesel pumpen. Bilen har gått 12900 diesel nivån mellan halvfull och full!
av t-black
Borde den inte starta på några andra cyl, spota hacka? Isf! Skall prova ett annat batteri senare, tror att det är kortis någonstans. Något relä som gav upp..Jag är nog mer en skifnyckel kille, stora ringnycklar detta med elektronik kan man bli lätt frustrerad! Det skall bara fungera... F***n :wink: funderar att bogsera den v- sta snart damen i huset vill ju handla snart :P
av t-black
Hej! Ville berätta att bilen går nu igen! Fick ta bärgare till närmsta Volvo verkstad!! Men dom kunde inte lösa denna nöt heller så dom fick kontakta Volvo i Gbg ... Det visade sig vara en ECM box tror den hette så som rasat så en trevlig nota på 12800+ bärgare 1200 :( tur att jag inte hunnit åka på semester för nu får vi vara hemma.. Surt sa räven!!
Backlampa

Jovisst, men så enkelt är det inte i de[…]

Byta dragkrok

Hej! Jag funderar på om det är möj[…]

Jag ger Stegra 3v till max, say no more....

Kan du inte lägga en bit byggplast, lite st&o[…]