Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
Kollade på Bilia.se men den fanns inte med :???:

Så jag tänkte höra om någon vet vad satsen kostar på Volvo, alltså ett komplett delbart drag.

Mvh / Andreas
av Marbas
På volvos hemsida kan man ladda hem en tillbehörskatalog med angivna priser,

http://www.volvocars.se/NR/rdonlyres/38 ... 70_ACC.pdf

enligt den kostar ett delbart drag 4350:-. Sen tillkommer montering vilket man säkerligen kan göra själv. Vet iof inte om man behöver ladda om någon SW för detta (kan säkert någon annan svara på).

/Marbas
Användarvisningsbild
av Honke
Okej så det blir alltså ca 5000:- hmm billigt! :roll: Monteringen ska man ju reda själv.

Tack för hjälpen!!

Hade i och för sig varit bra om någon vet om man behöver programmera om något....
av Frigge
Honke skrev:Okej så det blir alltså ca 5000:- hmm billigt! :roll: Monteringen ska man ju reda själv.

Tack för hjälpen!!

Hade i och för sig varit bra om någon vet om man behöver programmera om något....
Behöver inte programera något på en -01:a.
av Noodles
Honke skrev:Okej så det blir alltså ca 5000:- hmm billigt! :roll: Monteringen ska man ju reda själv.

Tack för hjälpen!!

Behöver ej mjukvara stod det ovanför ditt inlägg. ;)
Användarvisningsbild
av Honke
Noodles skrev:

Tack för hjälpen!!

Behöver ej mjukvara stod det ovanför ditt inlägg. ;)
Såg det nu! :lol: :oops: Jaja man kan inte se allt när man får så mycket info på en gång :wink:
Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p&[…]

Akut AC problem

Köpte bilen, V40 D3 -13, i jan på bilfi[…]

Farthållare 945

Hej på er alla. Jag är stolt nybliven &[…]

För allt vad jag begriper är det å[…]