Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tack för all hjälp och alla tips! När det gäller sommardäcken så kan det rimligen inte vara dem det är fel på, de har jag kört mindre än 1 000 mil med. Det är samma symptom med sommardäcken som med vinterdäcken, bara det att man märker det mer med sommardäcken eftersom de är så mkt tystare. Jag lutar åt att det kan vara något fel på drivknut/drivaxel. Har beställt tid på Volvo för felsökning nästa vecka, får se om de hittar nåt!
mys80 skrev:Tack för all hjälp och alla tips! När det gäller sommardäcken så kan det rimligen inte vara dem det är fel på, de har jag kört mindre än 1 000 mil med. Det är samma symptom med sommardäcken som med vinterdäcken, bara det att man märker det mer med sommardäcken eftersom de är så mkt tystare. Jag lutar åt att det kan vara något fel på drivknut/drivaxel. Har beställt tid på Volvo för felsökning nästa vecka, får se om de hittar nåt!
Ok. Håll oss uppdaterade.
Transmissionsolja till M66

Jag tänker att den bör stå horison[…]

Min Busy Forks eller BuZy FourX Då blir de[…]

Hej, Min fotsensor för att öppna backluc[…]

Elvinge hade jag redan på VW Corrado fö[…]