Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av snepo
Chrome71 skrev:
Kaxe skrev:Köpte 55 watt med speedstart till helljuset från humanhabit, ingen bruksanvisning men det behövs väl inte då det inte går att koppla fel, visst allt går om man
försöker stenhårt men kan inte se att det kan kopplas fel, jag lyckade i alla fall utan bruks. och ett jävla bra ljus blev det.
Är ny på detta.. men finns det en enhet för både hel o halvljus ?
vilket var deras artikel nummer på det du köpte?
har en S80 2,9
Artikelnummer 115599 till helljus
Användarvisningsbild
av Kaxe
Artikelnummer 115599 till helljus
Obs detta är artnr på Humanhabit.ltd och detta är ju ej optimalt på helljus då man vill ha snabbstartande ljus där.

Artikelnummer: 115503 till helljus som jag visade i länken i mitt inlägg tidigare.
av svempus
snepo skrev:Finns det nån här på forumet som köpt nåt på Humanhabit??Jag köper inget mer där.Snabb leverans men ingen beskrivning.ruttet tycker jag
har i nästan bara xenon från humanhabit på min bil just nu. har ochså drabbats av att man inte får nån beskrivning hur det ska kopplas av dom. men har man gjort det en gång så kan men det till nästa gång. så lätt tycker jag att det är att koppla in xenon på bilar går ju nästan inte att göra fel heller om man inte är helt oteknisk....

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]

Motorvärmare

skriv in regnummer eller t.ex. ring in till Bilia […]