- ons 07 sep 2011, 20:41
TorparnNilsson skrev:Ja det ska lysa 4st lampor bak ! dom är väldigt lätta att byta =)Kanon, får spionera på lite andra V70 imorgon :)
llesrof skrev:Tack, googlade den. Stämmer det att den behöver en egen strömkälla? Gömmer man paketet bakom stereon och drar fram en lös aux-hona? Har sett att det finns en annan variant som säljs på svenska marknaden och som kostar omkring 500. Principen verkar vara densamma men frågan är om man får vad man betalar för, d.v.s om den billigare tappar i ljudkvalitet?Robert63 skrev:Tack för snabb respons och bra svar. Det är en 01:a, heter välModellen bytte namn till XC70 från och med årsmodell -03. Du har en V70 CrossCountry. Det är vissa skillnader mellan modellerna. XC70 har till exempel haldex-koppling och en uppborrad motor på 2,5 liter och 210 hk. Inför årsmodell -05 fick bieln ett lite fräschare utseende också, bland annat med kromringar runt instrumenten :D
V70 XC?! Gamla eller nya karossen? Den jag har tillverkades fram tills skiftet 2008.
När det gäller Spotify så finns det olika lösningar. Jag kör med en adapter från Grom Audio och som jag kopplar in min iPod till. Den fungerar skitbra och jag kan byta låtar med rattknapparna. Däremot får jag byta spellista på själva enheten. Den kostade runt 1200 SEk inklusive frakt.
- By RAFresvik