Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Truls
Har tenkt å installere en GPS i bilen, antagelig blir det en TomTom Go910
Noen som har funnet en smart måte å montere GPS på? Har ikke lyst til å ha den i frontruta
av dante
Kolla http://www.brodit.se

Jag har en hållare som sitter vid mittkonsolens utblås. Det fungerar bra för det mesta. Förmodligen blir mottagningen något sämre. Blir den för dålig kan du skaffa en extern antenn (om det finns till din modell).

/D
av Noodles
Har en Navman ICN520 placerad vid friskluftsintagen på ett Brodit fäste, funkar fint, inga problem med mottagningen. :)
Användarvisningsbild
av Truls
Har tenkt litt på om det ville være mulig å lage et system som fungerte omtrent som RTI. Noen andre som har tenkt på dette?
Användarvisningsbild
av Truls
NCR skrev:Jag skulle rekommendera en http://www.mio-tech.be/products/Persona ... ices/C710/ istället för en Tomtom.
Hei NCR

Jeg holder på å lese tester og undersøke priser. :?: :roll: Har ikke noe kunnskap om dette, men vurderer en tomtom GO910. Hvorfor mener du jeg heller bør kjøpe en C710?

Om brodit fester:

Må man borre hull for å for å montere disse?
av NCR
Truls skrev: Hei NCR

Jeg holder på å lese tester og undersøke priser. :?: :roll: Har ikke noe kunnskap om dette, men vurderer en tomtom GO910. Hvorfor mener du jeg heller bør kjøpe en C710?
C710 är i Sverige betydligt billigare och har samma funktioner (samt är mkt snyggare och mer praktisk eftersom den lätt går ner i fickan då den inte är formad som en kanelbulle).
Truls skrev:
Om brodit fester:

Må man borre hull for å for å montere disse?
Nej, de är "snap-on" och lämnar inga spår när man vill ta bort dem.

Hej Dessa instrument är till för att s[…]

Hej, Äldre V50 2007 var säteskläds[…]

Tätningsmassa ventilkåpa

Hej, ska vara till överdelen på kamk&ar[…]

V50 2,4 bensin, konstigt fel

Nu har jag plockat bort vattenpumpen. Den ser fin […]