Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av knussin
Hejsan var å köpte en v70 från 2002 i helgen , Han som hade den före har monterat 2007ans backspeglar på den och utetemp mätaren fungerar inte. Han sa att de va typ att köpa en givare och modifiera på nå sätt.. nån som vet hur man gör det ?? skulle vara väldigt tacksam om nån har koll på detta :)

Mvh. En nybliven v70 ägare som e toknöjd :)
Användarvisningsbild
av knussin
greeeken skrev:Modda en givare???
Tveksamt.
Jag har 2007 såeglar på min 01.
Plug and play allt fungerar. Funkar inte mätaren är det fel på tempsensorn skulle ja tro
Okej , jag får kika på temsensorn då å se om den har nå vajs .. var sitter denna givare ?? under backspegeln eller ??
Användarvisningsbild
av knussin
greeeken skrev:Precis, den sitter under spegeln, Minns inte om de höger eller vänster spegel
Okej tack ! :)

Tycker mig ha läst nånstans att dom sitter på höger spegel
Användarvisningsbild
av knussin
knussin skrev:
greeeken skrev:Precis, den sitter under spegeln, Minns inte om de höger eller vänster spegel
Okej tack ! :)

Tycker mig ha läst nånstans att dom sitter på höger spegel

hade ingen givare alls.. Men ska man köpa givaren till 2007 eller 2002 ?? pratat med fd ägaren å han sa att man sku köpa en 2002ans givare å modifiera den så den passar 2007ans speglar.. men passar inte en givare från 2007 rakt av ??
Användarvisningsbild
av greeeken
elektroniskt passar den rakt av. Som ja sa innan jag har en 01 o har satt dit 07ans backspeglar med blinkers.
plug and play.
Han kanske menar att fästen inte är samma????
Användarvisningsbild
av knussin
greeeken skrev:elektroniskt passar den rakt av. Som ja sa innan jag har en 01 o har satt dit 07ans backspeglar med blinkers.
plug and play.
Han kanske menar att fästen inte är samma????

hur då att fästen inte är samma ???

Mmm, det är inte längre som med Volvo 24[…]

Jag har fått till mig av phoenix gold sj&au[…]

Har det gått så illa att du inte kan l[…]

måste kolla oem settings idag...ser på[…]