- sön 27 feb 2011, 19:31
Tjenare!
Köpte ett par elinfällbara sidospeglar som hade suttit på en s80. Hoppades att som skulle passa på min v70 -01, men icke. Fästena på speglarna som skall sitta i dörren var inte lika någonstanns.
På v70:ns speglar är fästet och själva spegelhuset sammanfogade med varandra med en fjäder och någon sorts plåtklämma. Men på elspegeln är det fäst med skruvar därimellan. (Där spegeln går att fälla in "gångjärnet")
Tänkte om någon vet hur speglarna säljs?
Säljs dom i delar eller säljs dom endast hela?
Jag är endast ute efter fästet mellan spegelhus och dörren till elspeglarna.
Förstår om dom vanliga som inte är skruvade säljs hela, men tänkte eftersom dom Elinfällbara är skruvade så kunde man kanske köpa just det fästet bara?
Vad kostar fästet i sånna fall om det går att köpa löst?
Välldigt tacksam för svar och hjälp!
Tack på förhand
Mvh
Kristoffer
Köpte ett par elinfällbara sidospeglar som hade suttit på en s80. Hoppades att som skulle passa på min v70 -01, men icke. Fästena på speglarna som skall sitta i dörren var inte lika någonstanns.
På v70:ns speglar är fästet och själva spegelhuset sammanfogade med varandra med en fjäder och någon sorts plåtklämma. Men på elspegeln är det fäst med skruvar därimellan. (Där spegeln går att fälla in "gångjärnet")
Tänkte om någon vet hur speglarna säljs?
Säljs dom i delar eller säljs dom endast hela?
Jag är endast ute efter fästet mellan spegelhus och dörren till elspeglarna.
Förstår om dom vanliga som inte är skruvade säljs hela, men tänkte eftersom dom Elinfällbara är skruvade så kunde man kanske köpa just det fästet bara?
Vad kostar fästet i sånna fall om det går att köpa löst?
Välldigt tacksam för svar och hjälp!
Tack på förhand
Mvh
Kristoffer
- By 246