Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Harald
Jeg har nettopp skiftet til ny V70 (hva ellers?).
Hadde tidligere en 2000 V70 (chassinummer 000935 - produsert 26. november 1999)
Den nye bilen er en 2005 V70 D5 SUMMUM med GT kasse, Four/C, Navi pluss en masse annet utstyr.
den mangler delbart drag og timer styring til dieselvarmeren (den kan styres via blinklyshendel).
Timeren koster 750 Euro i tyskland!!

Noen som vet hva den koster i Sverige (ferdig montert)?
Jeg lurer også på om jeg må ha AEM module montert i bilen for at timeren skal kunne stilles inn via kjørecomputerhjulet??
og om det er mulig på en enkel måte å finne ut om det er montert AEM originalt på min bil?
av matzen10
Harald skrev:Jeg har nettopp skiftet til ny V70 (hva ellers?).
Hadde tidligere en 2000 V70 (chassinummer 000935 - produsert 26. november 1999)
Den nye bilen er en 2005 V70 D5 SUMMUM med GT kasse, Four/C, Navi pluss en masse annet utstyr.
den mangler delbart drag og timer styring til dieselvarmeren (den kan styres via blinklyshendel).
Timeren koster 750 Euro i tyskland!!

Noen som vet hva den koster i Sverige (ferdig montert)?
Jeg lurer også på om jeg må ha AEM module montert i bilen for at timeren skal kunne stilles inn via kjørecomputerhjulet??
og om det er mulig på en enkel måte å finne ut om det er montert AEM originalt på min bil?
En värmare till en S60 2.5 kostar ca: 16.000:- hos en auktoriserad Volvohandlare, monterat och klart. Eller menade du bara timern? ; i så fall kan jag inte bidra med mer info, tyvärr..

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Harald
Den er standard på alle nord-europeiske V70 dieseler (tror jeg).
Det jeg mangler er timerstyring av denne.
Det finnes 2 typer timerstyring (tror jeg):
1. via kjørekomputeren
2. remote control - varmeren kan skrus av og på via fjernstyring.

Jeg lurer på hva som må til for at min bil skal få nr1
Hvis noen vet hvordan man så oppgraderer fra nr1 til nr2 så vil jeg gjerne ha informasjon om det også.
Användarvisningsbild
av CarMan
Timer styrning till Värmeren kostar 1400 - 1900:- om man beställer det från fabrik, annars kostar det ca 3000:-
av S60AWD2.5T
Hej!
Har du backvarnare har du troligt vis en AEM_modul redan.
Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]