Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hjelmberg
Hej är det någon som har koll på om man kan byta till ett instrument till samma tillverknings nr utan och programera om halva bilen.

Fråga 2 kan man ta ett instrument till en senare modell och programera om sedan.

Fråga 3 Ingen som har en höger backspegel till salu, med min jävla flyt ramlade jag ner ifrån båten igår och träffade rakt på spegeln.
Bilen är en V70n 2003 bensin Silvermetalic
Användarvisningsbild
av CarMan
Hjelmberg skrev:Hej är det någon som har koll på om man kan byta till ett instrument till samma tillverknings nr utan och programera om halva bilen.

Fråga 2 kan man ta ett instrument till en senare modell och programera om sedan.

Fråga 3 Ingen som har en höger backspegel till salu, med min jävla flyt ramlade jag ner ifrån båten igår och träffade rakt på spegeln.
Bilen är en V70n 2003 bensin Silvermetalic

1. samma tillverknings nummer? vet tyver inte vilket numer du syftar på. men du behöver absolut inte programera om halva bilen, räcker att programera om DIM
2. både ja & nej, beror på vilken strukturvecka du har & vilken strucktrurvecka du tänker ploka delen ifrån (tror tillexempel att MY02 & MY03 går att skifta hur man vill.
Två olika bränslefilter till v50?

I VIDA så finns det två olika part num[…]

Menar du temperaturen i kupén? Det är […]

Läste på Facebook att erbjudandet skull[…]

Abs ring bak V50 AWD

AK24.se. hela drivaxel för 1469 kr