Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Uffe_74
Är det någon här på forumet som vet vilken skatt ovanstående bil kommer att belastas med? Är det någon som har en liknande bil och vad betalar ni per år? Tack på förhand!
av daniel1340
Uffe_74 skrev:Är det någon här på forumet som vet vilken skatt ovanstående bil kommer att belastas med? Är det någon som har en liknande bil och vad betalar ni per år? Tack på förhand!
Har du regnr på bilen så kan jag kolla det åt dig. Jag jobbar med försäkringar så jag kommer åt bra mkt info i VTR
av daniel1340
daniel1340 skrev:
Uffe_74 skrev:Är det någon här på forumet som vet vilken skatt ovanstående bil kommer att belastas med? Är det någon som har en liknande bil och vad betalar ni per år? Tack på förhand!
Har du regnr på bilen så kan jag kolla det åt dig. Jag jobbar med försäkringar så jag kommer åt bra mkt info i VTR
ops såg inte att du skrev 2012. lär vara svårt att få ett regnr på en sådan nu :oops:
Användarvisningsbild
av stuffs
daniel1340 skrev:
daniel1340 skrev:
ops såg inte att du skrev 2012. lär vara svårt att få ett regnr på en sådan nu :oops:

Dessutom kan vem som helst med ett regnr kolla årsskatt via Transportstyrelsens hemsida, sms tjänst eller deras iphone-app. Troligen lika snabbt och enkelt som dig..

Mvh

Vi har haft IF till våra bilar i flera &arin[…]

Har kollat men kan inte se någon kabel som &[…]

Jag gick in genom påfyllning i bakkant n&aum[…]

Vatten I bagagen på S60

Kan vara bakrutan som läcker. Har varit utf&o[…]