Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av wacko
Hoppas finna kloka svar här....

För på bilia är dom bara förvirrade. :???:

Jag har en v70 -05 med beige helskinn, skinnklädseln (bara skinnet) är tagen från en v70-06.
Förarstolen slits dock ganska hårt pga mina arbetskläder så jag tänkte nu hitta tag i en ny förarstol (eller klädseln) att stoppa i när den är dags att sälja. 8)

Problemet !!! :shock: :shock: :shock:

Vilka klädslar passar? :?:
vilka v70 modeller/år? samma på xc eller andra modeller av volvo? Tydligen fanns det olika beiga skinn -06,
Har varit på 3 olika volvo men har man inte regnr på donatorbilen (som är skrotad) är dom helt handikappade, kan inte ens ta fram vad en helt ny kostar, än mindre vilka som passar.

Har hört så många olika rykten om vad som passar, så snääälla kom med fakta. :roll:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Flyttar tråden till rätt kategori.

Låter konstigt att de inte kan slå på bilmodell istället för reg.nr..

/Kalle
av S40T4
I datorsystemet, TACDIS, så finns bilens klädsel "lagrad", och slår man in reg.nummret på nuvarande bil så får man upp vilken klädsel bilen hade förut, så därför lär man ha reg.nummret på donatorbilen för att få rätt klädselkod från den bilen, om den ens finns kvar i systemen eftersom den är skrotad.
B200ft svårstartad

Hej Har en 744 glt så suttit en 16v innan. […]

Xc70 2012

Byt batteri

Trasig Renault Scenic

Nu har jag haft Renaulten på besök &oum[…]

Nej, finns inget som hindrar dig. Finns en roll ov[…]