- sön 21 maj 2006, 09:05
Tjaa...
Titeln säger väl nästan allt...
Även om man bromsar löst vibrerar pedalen.
Fruktansvärt irreterande!
Kan det vara skivorna som blivit varma o skeva?
Eller kanske bara beläggen som är slut?
Tänkte så det inte brukar vara något fel... Sökte igenom lite inlägg om bromsar men hittade inget ja tyckte stämde med mitt fel.
Kanske ska tillägga att jag precis har köpt den och hittat fler småfel :(
Innerbelysningen i mitten saknas helt, ca 10cm av den nedre listen på BÅDA framdörrarna är lös nästan precis på mitten...
Ja just det... Kan man byta ut reglaget till Färddatorn o lägga till lite programvara hos volvo o få tillgång till hur mkt den drar och sånt? Nu har jag bara READ knappen... vill ha snurr grejjen o INFO? knappen oxå...
Blev kanske lite rörigt inlägg men det finns kanske någon som kan ta sig igenom =P
/Stoffe
Titeln säger väl nästan allt...
Även om man bromsar löst vibrerar pedalen.
Fruktansvärt irreterande!
Kan det vara skivorna som blivit varma o skeva?
Eller kanske bara beläggen som är slut?
Tänkte så det inte brukar vara något fel... Sökte igenom lite inlägg om bromsar men hittade inget ja tyckte stämde med mitt fel.
Kanske ska tillägga att jag precis har köpt den och hittat fler småfel :(
Innerbelysningen i mitten saknas helt, ca 10cm av den nedre listen på BÅDA framdörrarna är lös nästan precis på mitten...
Ja just det... Kan man byta ut reglaget till Färddatorn o lägga till lite programvara hos volvo o få tillgång till hur mkt den drar och sånt? Nu har jag bara READ knappen... vill ha snurr grejjen o INFO? knappen oxå...
Blev kanske lite rörigt inlägg men det finns kanske någon som kan ta sig igenom =P
/Stoffe
Volvo S60 2.4T -02 Mayagul Metallic