- fre 19 maj 2006, 21:47
Fick svar i början av veckan. Äntligen! Säljfirman ska åtgärda detta via aukt. Volvohandlare. Så nästa vecka ska bilen in på HansPersson Bil för genomgång = ska bilda underlag för säljfirman att ta ställning till. men det är i vart fall ingen diskussion om att det ska åtgärdas. Å andra sidan är jag lite frågande till varför den först ska in på Volvo för att de ska få en offert!? Sedan måste jag ju tebax igen före att få det åtgärdat..Som tur är bor servicemarknadschefen på Volvo i samma by som jag, så jag får låna hans bil under tiden..
Det fanns en del små elfel oxå som ska åtgärdas.
Jag tänkte sedaermera lägga upp en ny tråd i nya forumet "Försäkringar & Garantier" för fortsatt info. Hoppas det är ok för Er som skrivit här; att följa tråden där sedan, med länk hit för de som inte varit med från början.
Klonket kommer oavsett väderlek och märks när man trycker ned kopplingen utan att röra växelspaken. Men det hörs även när man för växelspaken i läge.
Återkommer så snart jag vet mera! Och tack för alla glada tillrop och förslag till åtgärder! Det värmer ( speciellt i ett kylslaget Örebro) 8)
M V H
---< Matz
Det fanns en del små elfel oxå som ska åtgärdas.
Jag tänkte sedaermera lägga upp en ny tråd i nya forumet "Försäkringar & Garantier" för fortsatt info. Hoppas det är ok för Er som skrivit här; att följa tråden där sedan, med länk hit för de som inte varit med från början.
Klonket kommer oavsett väderlek och märks när man trycker ned kopplingen utan att röra växelspaken. Men det hörs även när man för växelspaken i läge.
Återkommer så snart jag vet mera! Och tack för alla glada tillrop och förslag till åtgärder! Det värmer ( speciellt i ett kylslaget Örebro) 8)
M V H
---< Matz