Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Alminjo skrev: Helt säker? :D Jag har redan knappen så det bekymmret finns inte... Vad tror du Bilia tar för att lägga in programvaram?
Alla kan ha fel, men jag är säker tills jag är motbevisad. :roll:
Fick betala ca 600:- när jag fick min mjukvara.

/L
av Alminjo
Vart sitter art.nr på backspeglarna för det kan knappast vara underifrån där det finns massa andra beteckningar... hann inte demontera o kolla noga...

det fanns nåra siffror men tror inte det e art.nr men såhär står det iaf..

015846
02*5846
Användarvisningsbild
av Loner
Bra fråga, jag vet fakiskt inte... men inget av de nr du hittade är volvo art nr iaf.

/L
av Alminjo
Loner skrev:Bra fråga, jag vet fakiskt inte... men inget av de nr du hittade är volvo art nr iaf.

/L
Tack för svaren Loner!! ska se om jag hinner demontera de imorn, tror att nr står "innifrån"
Användarvisningsbild
av Loner
Det är möjligt, men varför detta stora intresse för artikelnr, har dom markbelysning så har dom elinfällning oxå. För det är en mjukvara man läser in för att få båda funktionerna..

/L
av Alminjo
Menar du att funktionen "fäll in speglarna" kommer med när man installerar markbelysningen? :???: markbelysningen kan ja styra via knappen på fjärren..
Användarvisningsbild
av Loner
Så var det för mig iaf, varken lyset eller infällningen funkade utan mjukvara.
Var till volvo och fick EN applikation inläst, och sen funkade både lyset och infällningen.

/L
av Alminjo
hmm... får hoppas på att jag har den funktionen.. ska åka till bilia o få den installerad när ja har tid :)
Kamremsdrev vevaxel

Jag tror inte det skall vara någon bricka d&[…]

1986 GLT kamdrivning

Kugghjulen kan också jävlas. Hade en 24[…]

Skoj att läsa, då får förhop[…]

Om du har intresse att fixa lite själv i fram[…]