Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jeken
Hej jag har en V70N -00 T5. Har fått ett problem med mina fjärrkontroller. det börja som så att man fick gå närmare och närmare bilen för att låsa upp tillslut gick det inte alls all låsa eller låsa upp. Bytt battarier i kontrollerna men det hjälper inte. Nu funkar ingen utav dom. såg att förar dörrens lås bara gick ner halvägs någon gång ibland innan det sluta fungera helt. Tips ideer?
av Jeken
Nu har jag provat det mesta och ger snart upp.
Centralåset på förarsidan fungerar om man trycker inneifrån på knappen i dörren, då borde väll centralåsmotorn vara okej, låset stannar nere då borde väll övriga slutningar i låset vara hela. Alla lås låses och ingen låser upp. Har kollat fjärren hos volvo och den gav signal. Fick tips om att kolla motagaren i bilen dvs innerbackspegeln, beställde en beg på bildelsbasen men när jag sätter i den nya spegel börjar innerbelysningen att blinka ungfär som ett larm? Är det något man måste programera om eller va är det med fanskapet :x Någon som har någon ide? ?:-/
Selekt garantin gäller ej hyrbil

Hej allihopa, Jag ska köpa en Volvo xc40 mil[…]

Batteri som är på upphällningen ka[…]

Radion XC40 2024

Jag har haft samma problem sedan jag köpte […]

Transmissionsolja till M66

Kollade lite mer nu, och volvo orginaloljan p&arin[…]