Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jadran
#4143
Tjena

Har en XC70 -01 som läcker olja från styrningen,
nån som vet om detta är vanligt, vart det kan komma ifrån?
Bilen har bara gått 5500mil
av andezon
#4149
mycket vanligt att det läcker ifrån servobehållaren kolla slangarna till behållaren brukar läcka ifrån den på sidan, byt slangklammer till en sådan typ som man skruvar fast inte sådan som man klämmer fast (sitter orginal) så ska problemet troligen vara ur världen
av Jadran
#4156
tackar, ska kolla direkt i morrn.

Jag är inte så händig och har inge[…]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]