Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Alminjo
G-kraft skrev:Jag tycker den v70 är definitivt photoshoppad.....

Fronten är väl nya s80n, och bakifrån ser det ut som v50.....och s60,tror det är mycket taget från s80, fronten och bakifrån....
Håller med helt.. inga större skillnader, bilarna påminner om varandra starkt....
av perjak
henka35 skrev:Expressenbilen är inte bara ett facelift. Om man tittar på taklinjen så skiljer den sig från nuvarande S60. Dessutom har ju en faceliftad S60 rullat hela vintern i norrbotten utan maskering.

/Henrik
Det var precis min tanke. Jag har själv sett flera udda men omaskerade S60 under vintern. Med extraljus som mussepiggöron på taket och allt...

Sannolikt är det en försmak av S60N eller vad den nu kan komma att kallas som fotografen i Expressen lyckats fånga.
Användarvisningsbild
av henka35
Om bilden visar en helt ny version av S60 så är den nog här i feb/mars 2007. S80N fassnade väll på bild under hösten? eller hur? Eller orkar Volvo med att lansera två nya modeller i höst?? (C30 och S60N).

/Henrik

Om du kör lite, säljer din bil, och bara[…]

Det ser ut som om du har materialbortfall på[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det så men på någ[…]

Nytt försök med bromsarna idag. Riktigt […]