Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av haxpet
Det där med kollega är ju en tolkningsfråga. Jag har jobbat på ställen där det fanns "kolleger" som man kunde hata som pesten.

Och braindead skrev ju att: "när han gick hem en kväll så såg han en bil..." vilket ju tyder på att den här killen var ensam och ingen kunde stoppa honom, och att han sedan i efterand har berättat hela storryn för sina kolleger.

Nåja, vi ska inte bråka om det. Det finns så många underliga personer i våran värld.
Användarvisningsbild
av Brainy
Först o främst skrev jag hade en kollega, det är för mig ingen vän. Snarare att jag försökte hålla mig ifrån honom.
Sen betoning på HADE, det var många år sedan vi arbetade på samma ställe.

Hade jag haft bevis på att han stulit några fälgar så hade jag också anmält honom.

Inlägget tänker jag inte tabort, anser någon moderator att det är stötande eller på annat sätt bryter mot forumets regler så tar jag på uppmodan bort det eller så kan dom tabort det.

/Anders
Användarvisningsbild
av Loner
Nu slutar vi snacka om killen som lossa låsbultarna, det tillför inte ämnet nått.

/Loner

Kollade som hastigast på Hertz för en m[…]

?

Jag har en 2017 S60 med 11800 mil varav 10 000mil[…]

V50 2,4 bensin, konstigt fel

För den som är intresserad. Jag gjorde k[…]