Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Bilen är såld, även fast jag gjorde en förlust ekonomiskt så blev det nog bäst i slutändan för min del.
Tänk om det hade räckt att göra en uppdatering som Carman tipsat mig om, då hade jag nog tjänat 5-6 tusen på det, men hade det inte funkat så hade det varit ytterligare 500kr i sjön, pengar som inte finns på konto.

Killen som köpte bilen har fått reda på alla fel och även läst denna tråden, så det är inget lurendrejeri, det jag vet, vet han om bilen.

Atech2s spjäll har inte funkat någe vidare för mig, men deras service har varit otrolig, jag fick upp ett nytt spjäll att prova på då 1a inte funka, jag får tillbaks pengarna som jag lagt ut och allt är frid och fröjd med Atech2 (jag har inte fått pengarna än, men skulle det vara så att dom inte dyker upp, lovar jag att skriva det här och tala om för er så ni vet)

Jag hoppas och tror att bilen ska bli att gå lika bra som den en gång har gjort för mig.

Jag vill tacka er som tagit er tiden att hjälpt mig med min struliga bil och jag hoppas ni kan vara lika hjälpsamma till han som köpt bilen, han har redan gjort en tråd.

JAG ÄR JÄTTETACKSAM. TACK TACK TACK.
Vill bara säga att jag personligen uppskattar att göra affärer med personer som dig vedboden. Helt öppen om vad det är för fel och inget trams. Hoppas det löser sig för dig med jobb osv!
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

På bild 2 i denna annons finns ett exempel […]

Bakre länkarmsbussning

Bytte de främre bussningarna i bakvagnen till[…]

Ja det är bara att slå till, 900:- &aum[…]

Elpriset

En sån liten snurra räcker knappt till […]