Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hansjkpg
Hej IGEN ! Har förstått att några tillsammans med mig gärna skulle fräscha till fuelrailen (skenan som håller bränslemunstyckena) : Jag undrardärför om det är någon som vet vet hur bensinslangen sitter fastsatt i denna. Jag har provat att DRAA loss den, men den bara skrattar åt mina försök, så frågan är om den är limmad eller ditvärmd?
Någon som vet?
av hansjkpg
Thomas J skrev:Ditvärmd har jag för mig. När jag byte slangen pga läckage så skar jag bara av slangen.
Jo det är bara att skära av , men du skulle ju ändå byta*S* jag ska bara plocka bort den och sätta dit den, dessutom står jag ute i kylan och håller på *S*, men tack i alla fall , ett steg närmare lösningen
av Tartryffel
hansjkpg skrev:
Thomas J skrev:Ditvärmd har jag för mig. När jag byte slangen pga läckage så skar jag bara av slangen.
Jo det är bara att skära av , men du skulle ju ändå byta*S* jag ska bara plocka bort den och sätta dit den, dessutom står jag ute i kylan och håller på *S*, men tack i alla fall , ett steg närmare lösningen
Vad betyder *S*? Shit, smile, satan?
av hansjkpg
Jo det är bara att skära av , men du skulle ju ändå byta*S* jag ska bara plocka bort den och sätta dit den, dessutom står jag ute i kylan och håller på *S*, men tack i alla fall , ett steg närmare lösningen[/quote]

Vad betyder *S*? Shit, smile, satan?[/quote]
*S* betyder smile , Skulle aldrig sitta härinne och bedöma någons hjälp med shit eller satan :D
Hoppas ingen har tagit illa vid sig
Användarvisningsbild
av Kaxe
varför inte göra en :D så fattar alla :mrgreen:
av Fred
*S* brukar på svenskt internetspråk betyda "skratt"... :D
av hansjkpg
Fred skrev:*S* brukar på svenskt internetspråk betyda "skratt"... :D
!
Ok ska hålla mig till smilisarna här på forumet eftersom inte alla kan ta till sig mina symboler ( sorry ) ?:-/
Elpriset

En sån liten snurra räcker knappt till […]

Låter lite som det är delade meningar, […]

https://www.youtube.com/watch?v=MhBzo9TUaBI

Om Bilia tar 900 för ett arbete hur litet det[…]