Jensen skrev:Du är välkommen in till Haga Norra så får du väl se hur jag jobbar
Jag behöver inte springa och kolla hur alla jobbar, med dina inlägg ser man det utan att behöva träffa dig och se hur du jobbar.
Jensen skrev: det som irriterar mig är folk som inte vet ett dugg om hur saker och ting fungerar, utan baserar sin egen lilla story på ett besök där han fått ett dåligt pris vid inbyte, eller han tycker att firman lägger på för mycket på priset, eller där säljaren råkar få ett samtal från kund, fru mm.
Jag baserar inte på någon story utan säger som det är, behöver inte förklara för dig det vet du själv. Jag blir inte förbannat att man får så lite vid inbytte, eller säljer sen den för så mycket. Jag förstår att man har kostnaderna att täcka. Hyra, att ha säljare som dig och mm.
Men som säljare borde du ju veta hur man ska uppföra sig med kunder. Det är inte jag som hittade det, utan det har funnits i många, många år.
Jensen skrev:
Har man ingen aning om hur det funkar så skall man inte snacka en massa skit som inte stämmer.
Tyvärr vet jag en hel del hur det funkar, och det mesta skiten säger just du.
Jensen skrev:
Man dömer inte alla säljare efter ett besök, precis som jag vet att alla kunder inte är som VS60.
Lär dig att läsa först, jag dömer inte alla säljare. Men det räcker med ett besök för att döma ut just den säljare som man inte tyckte om. Kanske jag är dåligt kund i dina uppfattningar, men det säger inte så mycket för min del.
Volvo S 60 – 02 170 hk/aut