Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av koneo
Koppla in iPod, det gjorde jag - helt suveränt! Har inte hört samma låt på 2 månader nu..
Användarvisningsbild
av G-kraft
koneo skrev:Koppla in iPod, det gjorde jag - helt suveränt! Har inte hört samma låt på 2 månader nu..
Hallå¨Koneo....har precis köpt en Ipod Nano svart......det kostade lite väl mycket om volvo skulle ordna installationen för den....hur har du gått tillväga för att koppla in din ipod,...är inte intresserd av de här kasset adapter som man köper på kjell & company om det är så du gjort...tycker det är skräp bara....
av RoDge
Vad tar Volvo för att sätta in en Ipod adapter?
av NCR
RoDge skrev:Vad tar Volvo för att sätta in en Ipod adapter?
Sök här på forumet, det finns flera trådar som handlar om detta inkl priser.
av Jan-A
zolle skrev:FM-sändare är olagliga än så länge i Sverige...
Man får inte köra för fort heller :lol:
av fn
ge_219 skrev:
koneo skrev:Koppla in iPod, det gjorde jag - helt suveränt! Har inte hört samma låt på 2 månader nu..
Hallå¨Koneo....har precis köpt en Ipod Nano svart......det kostade lite väl mycket om volvo skulle ordna installationen för den....hur har du gått tillväga för att koppla in din ipod,...är inte intresserd av de här kasset adapter som man köper på kjell & company om det är så du gjort...tycker det är skräp bara....
Så här gjorde jag... http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=4619
Det är inte Volvos iPodadapter.
Användarvisningsbild
av koneo
Tjena ge_219!
Jo, det sved till ordentligt att få Nanon inkopplad då det var Volvo som gjorde det. Men bra blev det! iPoden är gömd under mittarmstödet, och eftersom iPoden är låst när man ansluter den till kabeln så behöver man ju aldrig se eller röra den. Man sköter allt på stereon eller ratten.
Laddbox

Hejsan Jag funderar på en ny Volvo hybrid oc[…]

XC40 Reacharge Twin motor

Hej på er , ville bara dela med mig en del t[…]

Hej, bör jag oroa mig för rosten p&ari[…]

Kikade idag vidare på min högra bakd&ou[…]