Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jaffaman
Jaffaman skrev:Mulig jeg ikke drar hardt nok, men jeg er redd for å ødelegge hele greia. Det er altså bare å dra det forsiktig helt til det slipper? Kjennes bare ut som det sitter såpass hardt at jeg er redd for å ødelegge ting ved å dra... :shock:

Har noen av dere faktisk gjort dette selv, slik at dere vet hvor hardt/langt man må dra det ut?
Noen som vet? :oops:
av norr
Jaffaman skrev:
Jaffaman skrev:Mulig jeg ikke drar hardt nok, men jeg er redd for å ødelegge hele greia. Det er altså bare å dra det forsiktig helt til det slipper? Kjennes bare ut som det sitter såpass hardt at jeg er redd for å ødelegge ting ved å dra... :shock:

Har noen av dere faktisk gjort dette selv, slik at dere vet hvor hardt/langt man må dra det ut?
Noen som vet? :oops:
Jag har precis kommit från garaget och haft lös glaset på höger sida.
Du kör spegeln så långt det går in mot bilen och sedan drar du glaset längsled mot dig.
Det är bara några millimeter du behöver dra och sedan vika ut glaset och skjuta tillbaka så den lossar i bakkant.
Det är bara hakat i kanten mot dig.
Lycka till :D
av Jaffaman
ENDELIG!! :D

Takk for all hjelp, fikk bytta speilglass i dag!

Hva skulle jeg gjort uten all kunnskapen deres? :shock:
av NCR
Jaffaman skrev:
Hva skulle jeg gjort uten all kunnskapen deres? :shock:
Köpt Toyota? :lol:

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]

Ni som kör husvagn med eran XC 40, vilka husv[…]