Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av roarkv
Jeg mangler denne fjernkontrollen på rattet, men har tenkt å ettermontere den nå. Den koster kun kr. 322,50 i Sverige (original Volvo) til min D5 2005 mod. Er det noen som vet om ledningen ligger i rattet på forhånd fra Volvo-fabrikken eller må jeg kjøpe ledningen også? Volvo klarer nemlig ikke å finne noen slik ledning på modeller etter 2004. De mener den skal være ferdigmontert.
Användarvisningsbild
av roarkv
Du trenger ikke lenger å kjøpe LEDNINGEN, men kun bryteren (kr 322,50SEK) fordi - som du sier - ligger ledningen allerde klar både for telefonens YES og NO + RADIO.
Jeg fikk den montert idag - Volvo i Sverige tok kr. 338,-SEK for å¨montere den - jobben varte i nøyaktig 12 minutter, de koblet ikke engang fra batteriet, men skrudde bare ut dekselet i rattet (2 skruer) med airbag og det hele - løsnet 4 skruer til tute-brakett - for å komme til de 2 skruene til radio-bryteren. Satte inn bryteren- koblet ledningen inn i bryterens kontakt - skrudde alt på plass - og vips OK.
Takk for god service Volvo Helmia Arvika!
Elpriset

Hmmm... låter som 3000 Kinawatt.... leverer[…]

Tändpunktsgivare, kontakten används f&ou[…]

Inom rimliga gränser så kommer den bli […]