Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tartryffel
volvos60t5 skrev:mycket enklare sätt till alla er som äger volvo s60 och v70 det finns ett speciell skruvmejsel man kan bara dra ut mugghållaren sen sätt in den nya! en sak till jag har en mugghållare redan, men den är trasik det därför jag vill byta för att när man lägger in cola burken så ska det klicka till så att den ska sitta fast vid burken men det gör inte på detta så det därför. Visst ska det klicka till?
Utan att vara otrevlig nu, men det du skriver är snudd på obegripligt. Kan du förklara det där med klickandet och colaburken?
av volvos60t5
Tartryffel skrev:
volvos60t5 skrev:mycket enklare sätt till alla er som äger volvo s60 och v70 det finns ett speciell skruvmejsel man kan bara dra ut mugghållaren sen sätt in den nya! en sak till jag har en mugghållare redan, men den är trasik det därför jag vill byta för att när man lägger in cola burken så ska det klicka till så att den ska sitta fast vid burken men det gör inte på detta så det därför. Visst ska det klicka till?
Utan att vara otrevlig nu, men det du skriver är snudd på obegripligt. Kan du förklara det där med klickandet och colaburken?
när jag öppnar hållaren och lägger in burken så är burken fortfarande lös så pressar jag mot burken så klickar det och sitter fasst i burken så att den inte rör på sig förstog du
av Tartryffel
volvos60t5 skrev:
Tartryffel skrev:
när jag öppnar hållaren och lägger in burken så är burken fortfarande lös så pressar jag mot burken så klickar det och sitter fasst i burken så att den inte rör på sig förstog du
Nej, jag förstod inte.
Visst menar du en sån mugghållare där man ställer burken, med gummiflänsar som håller burken eller muggen på plats?
Jag fattar ärligt talat inte vad det är du menar, eller vill göra. Kan du ta en bild och förklara?
av volvos60t5
nej det är inte det, alltså det finns olika nivåer man kan sätta det, alltså vi säger så här om jag ska lägga redbull då gemför man ju den är betydligt smalare än cola burken, då när man ska stänga mugghållaren då klickar det och sitter fast vid olika nivåer där man kan ha olika sortes burkar, så att det ska sitta fasst förstog du jag har inte gummiflänsar eller vad det heter.
Vad ska jag köpa och varför?

Småkikar lite för kul också p&ari[…]

Uppvärmda vindrutespolare.

Du kanske har rätt, men det var vad servicete[…]

webasto doserpump v70n 07

10€ på Aliexpress

Kylarvatten läckage Volvo 940

Har du "spännt up" vattenpumpen mot[…]