Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av papaya
Undrar om det finns någon som vet om man får in en Crescent Classic i en volvo s 60 i skuffen, Har tittat på en sådan vagn men vet ej om den ryms att packa in där har även tittat på en emmaljunga citycross. Hoppas det finns någon som provat, skulle helst inte vilja behöva byta bil bara för det. någon som vet ??? :roll: / papaya
av durukan
Ja du.. Har tidigare ägt en s60. Fick byta till v70 p.g.a barvagn. Visst får du plats med barnvagn, men blir dessvärre tvungen att ta bort hjulen varjegång.(Fu_kar ur tills slut och byter till en v70 händer många :lol: ) Räkna med att gummilisten i bagaget går sönder. Tycker väldigt mkt om s60, men måste tyvärr säga att det är inget för barnfamiljer..
Användarvisningsbild
av greeeken
Funbkar hur bra som hellst med barnvagn.
jag fick ta av 2 hjul. Inget som störde mig. Och visst fick ja platts med packning oxå.
av papaya
Tänkte just på dom vagnarna om dom går in, har väl inte tänkt köra så mycket med barnvagn. men nångång så kanske man tar med vagn så då är det ju bra att jag får in en vagn. borde väl vara någon som provat dessa vagnar
Renovering framvagn Volvo 240

Blev en hel sänksats med Lesjöfors fj&a[…]

Hej, Jag får intermittent fel på back[…]

Jag har råkat på en bil där ena &[…]