Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har du luktat på det??.
Råkade ut för en liknande grej för några år sen, fast då var det bara på ett däck.
Hittade en pöl vid ena framdäcket en morgon, var mörkt gul/brunt och hade runnit längs fälgen och ner.
Letade läckage en god stund innan jag luktade på det, hundpiss......
Användarvisningsbild
av isak
hppas att det var ett dj..vlgt dumt skömt, vilket det tyder på.
isak
Användarvisningsbild
av CarMan
om du har en pöl, så är det ju lätt att felsöka. bara att följa pölen baklänges tills du når källan.
av Xotica
blådåren skrev:Har du luktat på det??.
Råkade ut för en liknande grej för några år sen, fast då var det bara på ett däck.
Hittade en pöl vid ena framdäcket en morgon, var mörkt gul/brunt och hade runnit längs fälgen och ner.
Letade läckage en god stund innan jag luktade på det, hundpiss......
hehe ja att det kan vara hunden som varit framme kan ju hända, men att hunden skulle ringmarkerat samtliga däck på bilen låter lite väl osannolikt..om det nu inte skulle vara en väldigt Pro volvo jycke som är väldigt revirhävdande mot vad den tycker om för slags bilar och inte =)

nej skämt åsido .. Du kan ju åka några svängar och bromsa bilen ganska hårt på varje sväng och parkera på annan plats .. uppstår det liknande fläckar/pölar så måste du ju verkligen börja felsöka ordentligt vars det kommer ifrån.
Laddningslucka

Tjena. Har en Volvo V60 T6. 2021 Jag får i[…]

Renovering framvagn Volvo 240

Man kan byta bara fram, även om det rent kras[…]

lååångt borta innan du ser det i[…]

talk to hot girls live

Real girls, real chat — start your adult con[…]