Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av NCR
Mysko skrev: Ingen mening att diskutera detta med den mannen. Han har sin åsikt å vi vår. Lås tråden nu. Inget vettigt tiilförs när det sitter en person å ifrågar sätter allt som skrivs.

Inte ens fakta går ju in.

LÅS
Låsfunktionen trodde jag man använde sig av när en tråd ballar ur, detta är väl bara två sidor av en sak där bägge pratar om sin grej. Sluta följ tråden istället då om det irriterar dig, för folk skall väl få uttrycka sina åsikter?
Senast redigerad av 1 NCR, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av etanolist
NCR skrev: Låsfunktionen trodde jag man använde sig av när en tråd ballar ur, detta är väl bara två sidor av en sak där bägge pratar om sin grej.
Detta håller jag med om.
Låsning anser jag endast bör användas om samma ämne finns i annan tråd. För "dumma inlägg" räcker att rensa (med förklaring varför och att det skett) eller att varna medlemmen via PM innan ev. avstängning.

Jag tycker ni ska fortsätta byta erfarenheter om etanolkonvertering av S-80 även om jag kan hålla med om att vissa har låst in sig i ett hörn.
Hade vart kul att se någon som gjort det. Det finns 3st S-80 med i denna lista men ingen som konverterat: http://hem.passagen.se/mattias_ahman/

Ajöken// Micke
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Sitter inte bränsletrycksregulatorn på […]

Hej Jo det är väl kanske mer troligt, &[…]

Bilen startar inte

Hej! Jag har fått problem med min Volvo s40 […]

Läcker spolarvätska avstängd