Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej,

Har införskaffat en subwoofer, Volvo orginal.
Dock så har jag inte fördraget kablage till denna, utan har bara kontakten till det löstagbara draget.
Tänkte då att jag skulle köpa kablage från Volvo (Rejmes) (artnr: 9499 596-6)
Men när jag öppnar och kollar igenom kablaget så märkte jag att man inte då fått med alla kablar som man behöver...

Bild

Kabeln som är inringad saknas.. vet någon vad det är för artnr på den?
Vill även höra om det är någon som vet om man kan köpa "bygelfästet" löst, (till vänster på bilden) ? saknar även detta....

Någon som kan hjälpa mig :)

//Lindh
RISTO skrev:Samma hände mig.In till volvo igen o beställ rätt kablage.När du får den rätta så löser sig allt.Kablaget fram till -05 heter VO 9499482.Bygeln kanske volvo hara?

/Risto

Ok, så om man beställer VO 9499482 så får man med ALLT man behöver alltså?
RISTO skrev:Jag kollade på mitt kvitto o där stod det där nummret.Har för mig att den passar till-05.Ja i det rätta kablaget ingår det strömkabel,jord,remote o bägge kablarna till diskanterna.Samt kopplingen in i basen.
/Risto
oK, vad kostar det kittet då? den jag köpte idag kostade 160:- eller något sådant.. fasiken, hoppas jag hittar kvittot =)

Imorgon får jag förhoppningsvis min IMIV.. fick Y-kabeln från volvo idag iallafall, så skulle vara trevligt att få till allt i helgen när man för en gångs skull inte jobbar.. :)

Tack för hjälpen!

//Lindh
RISTO skrev:450kr.
/Risto
Ok, var in och beställde min idag, tror den skulle kosta 360:- el 380:-
skulle komma i slutet av nästa vecka..

Fick dock min iMIV idag :) jobbar dock till midnatt idag, men imorgon blir de nog lite skruvandes för att få till installationen :)

Hur fick du fram den kostnaden? googlade digital[…]

Vilken kabelhärva har du använt till mot[…]

MG 5 S är intressant, verkar vara ett ordentl[…]

Jo men hur får man bort denna klädsel s[…]