Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
Nu börjar ju hösten närma sig och då är inte vintern långt bort. :) Så då måste man ju börja tänka på att montera ett drag så man kan dra skotersläpet.

Någon som har artikelnummer och pris på ett komplett delbart drag till en S60 T5 -01?? Drag + kabelsats alltså??

Vill inte höra nått om att det är fult med drag. Det är ju en bruksbil som ska kunna användas. :-)-)
Användarvisningsbild
av Ragnus
Satt nyss på ett delbart drag på min, iof en V70 med nivomat men jag tror inte det är någon större skillnad på priserna.
Fick ut en arbetsorder på hela rasket, tror det skulle gå lös på 8500-9000, mtr (drag, kabelmatta och elek.box), jobb och besiktning tror jag. Detta betalade dock inte jag då jag kunde skaffa allt billigare, slutade nog på 3500 eller så.
Artikelnummer kan jag tyvärr inte hjälpa till med dock.

Och, delbart ska det vara, (för att skapa lite debatt :wink: ).

/MRa
av S.t.r.a.n.D
Okej, har inte tänkt betala ett öre för jobbet när det är hur busenkelt som hellst att montera. Ska nog ringa och höra vad de ska ha för delarna.
Givervis delbart, alla gånger. :)
Xc40 bensin köpråd

Alla årsmodeller av XC40 kommer få 4G […]

Byte multirem mild hybrid B4

Vida blev ju Webbaserat 2013 så tror ingen s[…]

V 60 2020

Dåliga dämpare, standardfel. Byt dom.

Hittade denna också från en gammal tr&[…]