Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av greeeken
Tjoho
Klantig som jag är så hade jag bilnycklarna i byxfickan av någon anledning.
Dags för tvätt o tjejen kolalr inte igenom fickorna.
När vi sedan plockar ur tvätten så märker jag att jag har bilnycklarna i fickan!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Jävlar tänker jag, nu har jag dränkt larmdosan.
Springer fort som fan ut till bilen för att testa.
Trycker på knappen för att lsåa upp o vad händer????

JO DEN FUNGERAR .
Slutresultatet? För en gångs skull så har volvo gjort nått som håller
Användarvisningsbild
av Sparkz
Lite tur för en gångs skull? :lol:
Hade en kund på jobbet en gång som hade en fjärr där öglan till nyckelringen gått sönder. Han hade borrat hål rakt igenom kontrollen för att få fast nyckelringen. Den funkade INTE kan jag säga...
Användarvisningsbild
av greeeken
Precis
Lite tur skadar aldrig :-p
Användarvisningsbild
av Mysko
greeeken skrev:Tjoho
Klantig som jag är så hade jag bilnycklarna i byxfickan av någon anledning.
Dags för tvätt o tjejen kolalr inte igenom fickorna.
När vi sedan plockar ur tvätten så märker jag att jag har bilnycklarna i fickan!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Jävlar tänker jag, nu har jag dränkt larmdosan.
Springer fort som fan ut till bilen för att testa.
Trycker på knappen för att lsåa upp o vad händer????

JO DEN FUNGERAR .
Slutresultatet? För en gångs skull så har volvo gjort nått som håller
Inte för att Volvo hade nån del i detta (mer än att det var en volvo jag åkte i) så tappade jag min Nokia 3210 i bilen vid en olycka som slutade i en Å. Bilen hittades först ett par dagar senare (runt 30-36 timmar senare) jag fick tillbaka min telefon, som jag mest ville ha pga kortet å nummren på detsamma.

På väg hem från bärgaren slår jag på telefonen å den satan startar. Slår av den snabbt å när jag kommer hem tar jag isär den å skölje den under kranaen. Sedan får den ligga på elementet en vecka. Jag sätter ihop telefonen å allt funkar utom ringsignalen. Men det löste jag med en vibrator.

Batteritiden å mottagningen fladdrade en del i ca 1 månad, sedan var det OK igen. Hade telefonen 1½ år till efter detta utan problem.

Ån jag körde ner u var en ren å, typ kallkälla så det hade nog stor inverkan varje fall :)

Sitter inte bränsletrycksregulatorn på […]

Hej Jo det är väl kanske mer troligt, &[…]

Bilen startar inte

Hej! Jag har fått problem med min Volvo s40 […]

Läcker spolarvätska avstängd

Droppar på höger sida fram fast beh&ari[…]