Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fred
Hej!

Jag har läst allt jag kunnat hitta angående byte till Face Lift-strålkastarna här på forumet och känner att detta är något jag verkligen vill göra på min nyinköpta V70 Bi-Fuel -02:a. Dock har jag missat om någon skrivit artikelnumret på dessa. Jag har kollat bildelsbasen men känner inte att jag vågar beställa i blindo. De flesta Skrotnissarna är ju lite dåliga på att ta bra foton av grejerna...

Någon som vill dela med sig av artikelnumren? :D

Tack!
/Fred
Någon som vet vad dessa strålkastare kostar på volvo?? Halogen är det som är aktuellt. Är oxå sugen men antar att volvo tar ruskigt betalt för dom?!
Honke skrev:Någon som vet vad dessa strålkastare kostar på volvo?? Halogen är det som är aktuellt. Är oxå sugen men antar att volvo tar ruskigt betalt för dom?!
ett par tusen har jag hört...

/Kalle
Honke skrev:Någon som vet vad dessa strålkastare kostar på volvo?? Halogen är det som är aktuellt. Är oxå sugen men antar att volvo tar ruskigt betalt för dom?!
De är inte SÅ svåra att få tag i begagnat. Mina båda, i topp skick, fick jag ge 2000 spänn för! :) Kolla blocket och på bildelsbasen.

Mvh
/Fred
Dessa finns att köpa på Autotech numera. Bara att söka så finner man..

3312:- /sida för halogen. Art.nr. 043530 för vänster och 043531 för höger.
8625:- /sida för xenon. Art.nr. 043542 för vänster och 043543 för höger.

9187,50 /sida för xenon projektor. Hur porrigt som hellst, men hur dyrt som hellst.17-18 papp. :shock:
Hoppas mina håller för evigt! :(

Glömde säga: Välj Webshop när ni kommer in på sidan. :wink:

Jag håller med föregående talare.[…]

Det låter ju som att det kan bli bra. Monter[…]

Min gör lika dant ibland . D3 chipad, 2011 d[…]

Svänghjulet.