Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Funk
lexus skrev:
Funk skrev:Utsidan... Vi använder skumkuddar som vi kallar mustascher ( 3mm tjocka) ihop med skylthållare i plåt och har minimala problem..

/Thomas
Dessa skumkuddar, finns de att köpa någonstans?
Dom används på tusen och ett ställen i bilarna, dom är så vanliga att jag inte ens vet om dom har ett artikelnummer. Bilia bör ha dem, svarta rektangulära kuddar ca.2*3cm 9st på ett ark.. Betydligt bättre att använda en t.ex filtkuddar då dom inte suger upp vatten.

/Thomas
Användarvisningsbild
av lexus
Funk skrev:
lexus skrev:
Funk skrev:Utsidan... Vi använder skumkuddar som vi kallar mustascher ( 3mm tjocka) ihop med skylthållare i plåt och har minimala problem..

/Thomas
Dessa skumkuddar, finns de att köpa någonstans?
Dom används på tusen och ett ställen i bilarna, dom är så vanliga att jag inte ens vet om dom har ett artikelnummer. Bilia bör ha dem, svarta rektangulära kuddar ca.2*3cm 9st på ett ark.. Betydligt bättre att använda en t.ex filtkuddar då dom inte suger upp vatten.

/Thomas
Var nere på Volvo men de hade inte en aning om vad det var för skumkuddar jag pratade om.

nej jag antar att mitt enda argument är att j[…]

Har du nån erfarenhet om piratskärmar h[…]

Min gör lika dant ibland . D3 chipad, 2011 d[…]

Svänghjulet.