Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av greeeken
Har oroginal nav på v70 men har på något sätt hoppat ur spåret så den går inte enda upp. Då menar jag skärmen så klart
För att få in skärmen i spåret måste man koppla lös spänning o signal kabel.
Bilia påstår de att den aldrig kommer o hitta enheten igen eftersom man brytit krettsen.
Man måste kalibrera om systemmet o de gör bara volvo.
Summa 8500.
Det dom påstår , sant eller inte är att om du tar bort en enhet från gps systemet, vare sig det är skärmen , cd spelare eller antennen så måste man kalibrera om hela gps systemet för den kommer inte känna igen den nya enheten

Kan det stämma?
Användarvisningsbild
av E 55 AMG
tjena greeeken det låter otroligt hade ev vdo dayton tidigare som var koplad till bilens pulsmätare och och hela packetet som volvos men all mjukvara sat i cd läsarens enhet
om man skall ta isär det så sitter mjukvaran i enheten så fort men koplar in en tex skärm på den så bör den väl känna i gen den om det är till den enheten
Användarvisningsbild
av E 55 AMG
jag tror inte på det kopla bort batteriet gör ditt jobb sätt dit den igen så löser det sig säkert ha det bra greeeken (BE)

Tack! Ser ut att va samma, även om det var en[…]

Då funkar det som det ska. Då få[…]

Ojämn gång

Marelli-spjällhus är en möjlig fakt[…]

Dimljus v70 97

Hej. Någon som kan förklara hur jag ko[…]