- tis 05 feb 2008, 18:46
Tjenare! Var ganska längesen jag var inloggad här men glad blev jag när mitt användarnamn fortfarande fungerade.
Jag undrar om någon vet vilket typ av ljudsystem jag har i bilen.
Stereo: HU-603
Framdörrar (per sida): 1 diskant, 1 mellanregister, 1 bas
Bakdörrar (per sida): 1 bas
Hatthyllan: 2 st mellanregister (eller är det bas?)
Jag trodde jag hade enklaste typen av ljud men körde en S60 -04 häromdagen som också hade en HU-603 stereo men som bla inte hade mellanregister i framdörrarna.
Jag är just nu i tankar om att köpa en S60 -05 med High Performance som ska vara mellannivån efter faceliften så jag undrar då om det är likvärdigt ljud jag redan har eller om det är betydligt bättre i den nyare bilen med High Performance. Vad jag förstått har dom en separat förstärkare på 4x50 W och om jag har någon förstärkare i min bil har jag ingen aning om.
Jag undrar om någon vet vilket typ av ljudsystem jag har i bilen.
Stereo: HU-603
Framdörrar (per sida): 1 diskant, 1 mellanregister, 1 bas
Bakdörrar (per sida): 1 bas
Hatthyllan: 2 st mellanregister (eller är det bas?)
Jag trodde jag hade enklaste typen av ljud men körde en S60 -04 häromdagen som också hade en HU-603 stereo men som bla inte hade mellanregister i framdörrarna.
Jag är just nu i tankar om att köpa en S60 -05 med High Performance som ska vara mellannivån efter faceliften så jag undrar då om det är likvärdigt ljud jag redan har eller om det är betydligt bättre i den nyare bilen med High Performance. Vad jag förstått har dom en separat förstärkare på 4x50 W och om jag har någon förstärkare i min bil har jag ingen aning om.