Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av teamturbo
Hej!

Har en fråga har inhandlat mig en V70R-front från en 05a som ja ska montera på min 00a. På den fronten ja köpte är ju de två listerna lackade. och på min bil så är ju alla lister runt om min mattgrå. då till min fråga om man går in på volvo och köper de två listerna till en 04a kommer de passa på min 05an R-kofångare?

Och om de gör de är de någon som har art nr på dessa?

Tacksam för svar för vill helst slippa lacka alla lister på bilen :)

M V H Johan
Användarvisningsbild
av Fraz
Varför inte lacka alla övriga lister?.. Bilen blir ju fin fin då. Och så på med xenon fram och klarglas bak så ser ju bilen ny ut sen!.. :D
av teamturbo
Fraz skrev:Varför inte lacka alla övriga lister?.. Bilen blir ju fin fin då. Och så på med xenon fram och klarglas bak så ser ju bilen ny ut sen!.. :D
vill helst slippa de. är så mycket man får lacka och plocka den då. och då bör ju även trösklar lackas också.

M V H johan
av LOTEZ
teamturbo skrev:
Fraz skrev:Varför inte lacka alla övriga lister?.. Bilen blir ju fin fin då. Och så på med xenon fram och klarglas bak så ser ju bilen ny ut sen!.. :D
vill helst slippa de. är så mycket man får lacka och plocka den då. och då bör ju även trösklar lackas också.

M V H johan
Men vadå, först en fejk R och utan skam i kroppen ska du åka runt med icke nedlackad bil?
:roll:

//LOTEZ
Användarvisningsbild
av camaro69
teamturbo skrev:frågan ja ställde va om de passar eller ej så om någon vet vore ja tacksam för svar

M V H Johan
Ja det passar. Inga bekymmer. :-)-)
av teamturbo
tack så mycket då ska ja ringa volvo i morgon och beställa sådana :)

M V H johan
camaro69 skrev:
teamturbo skrev:frågan ja ställde va om de passar eller ej så om någon vet vore ja tacksam för svar

M V H Johan
Ja det passar. Inga bekymmer. :-)-)
Användarvisningsbild
av camaro69
Du har PM.

Av de dimensionerna hade jag personligen valt 275/[…]

Oljeläckage

På undersidan av turbon sitter det ett r&oum[…]

Hundgrindar v70n

Hej. Jag söker Volvo original fästen til[…]

Köra EX90 med släp

Hej! Är det någon som har erfarenhet a[…]