- tor 13 dec 2007, 12:38
Vill dela med mig av en ny :evil: erfarenhet...
I dag på morgonen vägrade bilen en d5 -06 att starta. Det första jag märkte var att bränslevärmaren ej gått igång. Jag startade då bilen för att få lite värme undertiden jag packade in allt bråte jag skulle ha med.
Då stannar bilen, och den vägrar starta på nytt....
Vad f-n gör man?
Ringer volvo assisatansen och en bärgare kommer.
Han säger att han kan slå vad om att det är en luftficka i tanken, tydligen jätte varnligt på v70n!?
Han drog bilen så den stog plant, satte sig i och vred på nyckeln, efter en stund startade den så snällt.
Kan inte volvo ta och fixa felet om det är så varnligt
Varför tipsar man inte hos volvo assistancen, (det är ju vi volvoägare som får betala i alla fall på något sätt)
Hoppas mina erfarenheter kan vara till nytt för någon mer...
I dag på morgonen vägrade bilen en d5 -06 att starta. Det första jag märkte var att bränslevärmaren ej gått igång. Jag startade då bilen för att få lite värme undertiden jag packade in allt bråte jag skulle ha med.
Då stannar bilen, och den vägrar starta på nytt....
Vad f-n gör man?
Ringer volvo assisatansen och en bärgare kommer.
Han säger att han kan slå vad om att det är en luftficka i tanken, tydligen jätte varnligt på v70n!?
Han drog bilen så den stog plant, satte sig i och vred på nyckeln, efter en stund startade den så snällt.
Kan inte volvo ta och fixa felet om det är så varnligt

Varför tipsar man inte hos volvo assistancen, (det är ju vi volvoägare som får betala i alla fall på något sätt)

Hoppas mina erfarenheter kan vara till nytt för någon mer...