Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Cimmen
olson skrev:
Cimmen skrev:Köp orginal, då spara du 4 minuter och 30 sekunder av ditt liv till annat... dessutom funkar det bättre... Jag vet...
Vet inte vad det kostar, men det är nog rätt bra timpenning för att spendera 4 minuter för gummibyte 8)
Org. kostar 170:- då får du även en snygg kartong att hänga i granen ;)
Användarvisningsbild
av P1800
Biltemas dyrare blad torkar helt perfekt. De billigare var däremot fullständigt kass för några år sen. Dom köper jag aldrig mera.

Om man tror att bilar kan bli glada så kan man ju köpa dyrare prylar på Volvo. Köp en blomma till tanten för mellanskillnaden istället så kanske du slipper dammsugaren några dagar.
av Infide
olson skrev:
Cimmen skrev:Köp orginal, då spara du 4 minuter och 30 sekunder av ditt liv till annat... dessutom funkar det bättre... Jag vet...
Vet inte vad det kostar, men det är nog rätt bra timpenning för att spendera 4 minuter för gummibyte 8)

Inte för t.ex mig som bor 4km från Volvo men 60 km från Biltema. :wink:
av Marbas
Infide skrev:
olson skrev:

Inte för t.ex mig som bor 4km från Volvo men 60 km från Biltema. :wink:
Du får ju planera dina inköp :lol:
Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]

Nolla motor V70 D3

Jag brukar bara nolla efter original markeringarna[…]

D4 VEA dricker olja

Hur har det gått för dig?