- mån 22 okt 2007, 14:03
Ja det går. Man beställer ett kodat (slipat) nyckelämne till sin bil och låter dom programmera in den (startspärren mot bilen) sedan tar man kretskortet från gamla fjärren och fllyttar över till fjärrdelen som man antingen köpt ny eller begad. Var beredd på motständ från din verkstad. Standardsvar är: "Det går inte", men på vissa verstäder finns det kunniga och hjälpsamma personer och då är det inga problem alls. Artikel nummer och ingående beskrivningar finns kanske på detta men def. på andra volvo-forum. Googla på KIR och volvo.
Min bil ska in i morgon och då har jag passat på att fixa mig en KIR-nyckel (Fast tusan vet om jag inte gör det i onödan kanske skaffar mig en annan bil istället ... Någon som är sugen på en 02:an 2.4T med 8000 mil på mätarn MED KIR-nyckel
Min bil ska in i morgon och då har jag passat på att fixa mig en KIR-nyckel (Fast tusan vet om jag inte gör det i onödan kanske skaffar mig en annan bil istället ... Någon som är sugen på en 02:an 2.4T med 8000 mil på mätarn MED KIR-nyckel