Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus
Hej,

Någon som kan tipsa om bra Volvoverkstäder i Sthlm och dess norra förorter? :?:

Bilia har jag hört är väldigt dyra. Finns det något bra alternativ?

Tacksam för tips!

/M
Användarvisningsbild
av Mats
Den bästa bilia i Stockholm tycker jag är den i Globen.
Användarvisningsbild
av ziaal243
Den i Vinsta är oxå bra
av Danniy
Jag har gett upp Stockholm för länge sedan. Det är för dyrt att serva bilen här dessutom är dom så förbaskat snorkiga på bilia. Jag åker upp till Sandviken 20 mil och nu på nästa service som är en 6000 mila tjänar jag över 1500 kr. Det är mycket pengar det.

Passa på att göra något kul samtidigt.

;-) Danniy
Användarvisningsbild
av CarMan
jag jobbar själv på en volvo verksta som ligger 11mil från södertälje, vi har många från stockholmstrakten som servar här
Användarvisningsbild
av jenix777
CarMan skrev:jag jobbar själv på en volvo verksta som ligger 11mil från södertälje, vi har många från stockholmstrakten som servar här
Vad heter verkstan?
av Walle
Jag har bott norr om stan och numera söder om stan ... men jag servar fortfarande på Upplands motor i märsta .... klart bättre service och priser än vad bilia har. Sista servicen blev 1500:- billigare på Uppl motor mot bilia... å bra blev det också eftersom jag fick både gasspjäll och stabilatorstag utbytta på garanti :lol:

/walle
Användarvisningsbild
av greeeken
Kolla verkstaden i Arlanda stad.
Tror den heter upplands bil.
8000 mils servicen var verkligen billig
av Walle
haha, just den jag menar. Den ligger i Märsta/Arlanda Stad och heter Upplands Motor..... mycket bra !
/Walle

En bekant hade en hel del parkslide vid sitt to[…]

Hejsan Jag funderar på att skaffa en ny xc60[…]

hejsan Jag funderar på hur (Blond ventilerat[…]

Bränslytryckgivare

Motor varningslampan lyser och har en felkod som s[…]