Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nej. Du ska lossa klädsel ovan pedalerna och känna med handen under brädan någonstans mitt i bilen efter kabelstam ,som slutar på en tom grå kontakt. Exakt så stor det på en av Volvos monteringsanvisningar för tillbehör.

Fast på min egen bil letade jag förgäves ,senare när jag monterade backkamera och demonterade RTI skärmen, upptäckte jag att Volvo hade använt kontakten för just RTI.
glock40sw skrev:Nej. Du ska lossa klädsel ovan pedalerna och känna med handen under brädan någonstans mitt i bilen efter kabelstam ,som slutar på en tom grå kontakt. Exakt så stor det på en av Volvos monteringsanvisningar för tillbehör.

Fast på min egen bil letade jag förgäves ,senare när jag monterade backkamera och demonterade RTI skärmen, upptäckte jag att Volvo hade använt kontakten för just RTI.
Just det, punkt 28 i denna t.ex.
https://accessories.volvocars.com/Insta ... /Automatic

Skickat från min iPhone med Tapatalk
evertsson skrev:
glock40sw skrev:Nej. Du ska lossa klädsel ovan pedalerna och känna med handen under brädan någonstans mitt i bilen efter kabelstam ,som slutar på en tom grå kontakt. Exakt så stor det på en av Volvos monteringsanvisningar för tillbehör.

Just det, punkt 28 i denna t.ex.
https://accessories.volvocars.com/Insta ... /Automatic

Jag kunde inte heller hitta den. Ger det ett försök till i helgen tror jag.

Rotinger GRAPHITE LINE bara för att de har c[…]

Bensinpriser v2

ibland går det , ibland går det ner, p[…]

serviceavtal

serviceavtal lönsamt eller ej? 500kr m&arin[…]

Kolvringar etc b4b

Där blir alltid en "kant" (vän[…]